- Afscheid EDC van het clublokaal De Wimpel.
Tijdens de laatste sluitingsvergadering bij De Wimpel op dinsdag 25 mei nam EDC afscheid van de beheerders Ralph en Gera de Jong.
EDC maakte in het najaar van 1987 voor het eerst kennis met De Wimpel en in januari 1988 werd dit het nieuwe clublokaal.
In die 16½ jaar heeft EDC met plezier gespeeld bij de familie De Jong en bouwden zij met vele spelers een bijzondere band op. De betrokkenheid bij EDC bleek o.a. uit het bezoeken van diverse uitwedstrijden in de loop der jaren en de adviezen voor zowel de leden als EDC in het geheel.
Voorzitter Paul van de Veen overhandigde bij het afscheid als cadeaus een jaarabonnement op het Reiki Magazine, een CD met ontspannende muziek en een videoband over EDC en uiteraard bloemen.